Bound to you

Hi! Öhm... i bin hoid die Laimie.... i was, komischa nom... is jo nua so,..... oiso.... wos i gern moch? Computan, PS2, Nitendo DS,-... Lesn, schreibn,..... und jo... mit Freind shoppn und so... Kino, Family. Tiere. Jo.... i hob zwa Hund und a Kotz. Hob owa scho weid mehr ghod. Najo....

 

Mehr über mich...

Als ich noch jung war...:
Hab ich in die Windln geschissn.

Wenn ich mal groß bin...:
werde ich Frieden und Gesundheit in die Welt bringen ^^

In der Woche...:
mag ich am meisten Samstag

Ich wünsche mir...:
Geld

Ich glaube...:
ich weiß es jetzt.

Ich liebe...:
Geld

Man erkennt mich an...:
i bin extrovertiert, ogebarisch, söbstbewusst, afoch cool

Ich grüße...:
...:x



Werbung



Blog

31.3.08

OMG I hob heid Latein Test ghod! Dea woa grauenhoft! Boah ey! I hoss Latein so fü! Des is echt nimma normi! Da Lateinlehra is owa voi liab! dea wa in mathe cool! owa najo...
31.3.08 20:33


30.3.08

Oiso, heid woah gonz easy. Ötan weg, bei meine Großötan. Kane nervenden Geschwiste oda so, nix! Herrlich! Osio, wos soid i sogn... ko mi nit beklogn. Owa ans ho i vagessn, und des zaht mi jetzt a nimma! LERNA. I hoss de schui!!!!

30.3.08 21:25


Gratis bloggen bei
myblog.de